×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبار

بهبود عملکرد حمل و نقل عمومی باقرشهر/رضایت عمومی از خدمات ترافیک شهرداری باقرشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز ، با گذشت بیش از یک ماه از انتشار خبر «آیا این حمل و نقل عمومی برازنده و درخور شأن مردم باقرشهر است؟»، این روزها شاهد بهبود عملکرد مینی بوس های هیوندا «باقرشهر – مترو شاهد» و رضایت عمومی مردم باقرشهر از خدمات ترافیک شهری هستیم.

پس از آن که در اواخر آبان ماه گذشته با شکایات متعدد هم شهری های عزیزمان که کاملا هم به حق بود مواجه شدیم ، خبرنگار باقرشهرنیوز طی بازرسی های محلی در چندین روز مختلف و همچنین چندین جلسه و گفتگو با مسئول ترافیک شهرداری باقرشهر ، با انتشار خبر فوق سعی بر بهبود عملکرد مینی بوس ها و ارائه خدماتی بهتر و شایسته برای مردم زحمت کش باقرشهر انجام گرفت.

اما طی یک ماه گذشته شاهد بوده ایم که دیگر از آن بی نظمی ها و دیرکردها و شلوغی های بیش از حد مینی بوس های ون خبری نیست و اوضاع حمل و نقل عمومی درون شهری سر و سامان خوبی گرفته است.

به پاس تقدیر و تشکر از رانندگان زحمتکش در حوزه  حمل و نقل شهری خصوصا جناب آقای مهندس فراهانی مسئول ترافیک شهرداری باقرشهر ،برآن داشتیم تا از این طریق بتوانیم از زحمات بی دریغ این افراد زحمتکش تقدیر به عمل آوریم و به همین دلیل خود را مکلف به قدردانی و تجلیل از کارکنان و رانندگان خدوم حمل و نقل شهری باقرشهر میدانیم.

مهندس فراهانی مسئول ترافیک شهرداری باقرشهر در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز از رضایت عمومی مردم شهر خبر داد و گفت: بخش حمل و نقل درون شهری از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و یکی از مراکز استراتژیک و مهم در اداره شهر محسوب می شود.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران اهمیت ویژه‌ای دارد و تلاشگران بخش حمل و نقل درون شهری با خدمت به مردم از اجر معنوی بسیاری برخوردارند.

DSC08950

فراهانی با اشاره به اینکه خط مینی بوس «باقرشهر – مترو شاهد» تنها خط باقرشهر است که به شبکه گسترده مترو مرتبط می شود، عنوان کرد: مسلما هر سیستم حمل و نقلی دارای اشکالات و ضعف هایی هست که حمل و نقل درون شهری ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طی ماه گذشته تلاش کردیم تا با ایجاد قوانین جدید و نظارت بیشتر ، این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی افزود: یکی از اقدامات موثر ما کاهش زمان حرکت از مبداء مینی بوس ها در ساعات اوج شلوغی مانند اوایل صبح بود که این زمان به ۲ دقیقه کاهش پیدا کرد.

فراهانی درمورد بیمه رانندگان که مورد اعتراض چندین تن از آنان هم شده بود ، گفت: شهرداری نمی تواند از لحاظ قانونی اقدامی برای بیمه آنان کند اما در تلاشیم تا با تعاملات لازم با تامین اجتماعی ، این مشکل را برطرف نمائیم واگر هم این کار ممکن نشد از همان راه بیمه رانندگان اقدامات لازم را انجام می دهیم.

مسئول ترافیک شهرداری باقرشهر در پایان ضمن تشکر از سایت خبری باقرشهرنیوز افزود: لازم است تا تشکر ویژه ای از زحمات شما و همکارانتان در مجموعه پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز داشته باشم که با اهمیت به این موضوع باعث بهبود عملکرد و خدمت رسانی بهتر به مردم شهرمان شدید.

درپایان لازم به یادآوریست که سیستم ها و ناوگان های متنوع حمل و نقل عمومی شهر در صورتی که بیش از پیش مورد توجه و عنایت مسئولان قرار بگیرند و بودجه و امکانات به موقع در اختیار آنها قرار بگیرد، هم به وظیفه خدمت رسانی خود به خوبی عمل خواهند کرد و هم در کاهش ترافیک مؤثر خواهند بود و در جلوگیری از اتلاف انرژی، وقت و هزینه کشور نیز نقش شایسته ای ایفا خواهند کرد و از همه مهمتر اینکه کرامت ایرانی را که لایق همه نوع خدمت رسانی خوب و مطلوب است تأمین خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.